maandag 28 april 2008

de rit van zondag 4 mei

Meimaand is bedevaartsmaand !

Daarom, Beste Zondaars, gaan we voor de eerste maal op verplaatsing. Op zondag 4 mei worden jullie tussen 9h00 en 9h15 verwacht in “De Biechtstoel”. De biechtstoel is een cafĂ© aan de zijkant van de basiliek van Dadizele.

Na het ter biecht gaan, fietsen we de Bedevaartsroute. Een 40-tal kilometer over een glooiend parcours. Na het fietsen is er een welverdiende drink in “De biechtstoel” alwaar al je zonden zullen vergeven worden.

Kijk je fiets even na. Zijn de banden goed opgepompt, is de ketting goed bevestigd, is de kettingkas goed bevestigd …. (waarom denk ik plots aan Ollie). Stop de fiets in de wagen, carpool met enkelen samen, spreek af maar wees zeker tussen 9h00 en 9h15 in De Biechtstoel. We starten ten laatste om 9h25

Laat maar weten in "comments" of je zondag a.s. aanwezig zal zijn in "De Biechtstoel"

Pastoor Murke

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Pastoor Murke zal aanwezig zijn om jullie zonden te aanhoren en ze (eventueel) te vergeven :-)

Anoniem zei

Ik ga eerst zelf enkele km gaan afhaspelen met de terroristen van daisel en kom zeker aansluiten voor den apéritief!!!
Smoet moa je kieten want de bedevaartsroute is nen bieter en geen pitstops onder de boane. Van een zuivering gesproken!!!

Anoniem zei

Ik ben op bedevaart naar Santiago de Compostella!

Anoniem zei

Ik zal er zeker zijn, er niet bij zijn zou pas een zonde zijn.

Anoniem zei

Ik ben door het plechtige communiezieltje van onze jongste vrijgepleit van zonden en de bedevaartsroute. Bukkie alias Dinsdaglief