woensdag 12 maart 2008


Rit naar De Verloren Gernoare in Adinkerke
Er is al veel over gepalaverd en gefantaseerd nl :
Vzwtje en Inga zijn bezemwagen.
Coach Koentje Spugge en Sif verzorgen de wedstrijdwagen en plaatsen de nadars bij de tussenspurten. We spurten voor 100 gr gehakt geschonken door… ? De Mosselprinses zal aan de meet staan… Rodaaaaniaaaa. ’s Avonds gaan we lekker eten en drinken. Er zijn maar 5 kamers, wij slapen wel op de grond enz… maar we hebben nog steeds geen datum voor deze 2 daagse.

Zondag na de rit hoorden we woorden als “ bezet, wij kunnen niet, verlof…”
Ja er zal wel altijd iemand niet mee kunnen.
April lijkt ons nog te vroeg.
Mei zit reeds vol met communies
Juni, juli en augustus is festival- en verlofperiode.
Met andere woorden : er schiet niet veel meer over.

Schrijf daarom vandaag nog in uw agenda bij zaterdag 13 en zondag 14 september “Rit naar Adinkerke”
Wie meegaat stuurt een mailke met bevestiging tegen ten laatste 30 maart naar
mienwerkerke@hotmail.com

ik fiets mee,
ik volg met de wagen,
ik blijf slapen,
ik kan niet mee,
ik kom achter
zodat we alles kunnen regelen kwestie van vervoer, eten, drank en dekentjes + bed.(zie foto’s)


Vertrek om 10h stipt op zaterdag 13 september richting Adinkerke voor een rit van +/- 90km met onderweg enkele aangename stops, verrassingen en verfrissingen. Overnachting + ontbijt in de Verloren Gernoare. We zijn terug op zondag 14 september ergens in de middag.
Een volledig programma is nog in de maak.

’t Mienwerkerke & Matanza

2 opmerkingen:

de bevers zei

wij doen mee

Murke & Elsbabbel

Anoniem zei

Wij gaan ook mee , maar weten nog niet hoe ?